Thanksgiving middag

Hanas vän Erik lagade en supergod thanksgiving middag till oss igår. Vi var 10 st som trängdes i soffan och runt det lilla vardagsrumsbordet. Jättemysigt :) Och en massa massa god mat. Sötpotatis, deviled egg som är ägghalvor med majonnäs och paprikapulver om jag minns rätt. Majsbröd och vetebullar. Kalkon såklart - kunde ju dock inte smaka ;) En stor sallad med bladspenat, ädelost, valnötter, äpplen och selleri. Den måste jag göra till julbordet - den var fantastisk! Till efterrätt blev det pumpapaj som jag aldrig har ätit förut, smakade pepparkakor. Äppelpaj och cheesecake med citron och passionfrukt. Kvällen slutade med att vi låg på golvet och jäste.


Bilder från kvällen. Haha kolla in den på Bibi när hon försöker tigga till sig Bregott.

Kommentarer
Postat av: Franne

Bibbi är så klockren! Min idol :P

2011-11-27 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0