Grattis Malin!

Hoppas ni haft en härlig dag, och hoppas ni tar till vara på det underbara vädret - SNART kommer snön :P Jag gnällde faktiskt lite idag på att det var så kallt, men då påminde Hana mig om att det faktiskt inte är snö ännu, och att vi faktiskt kan ha på oss sommarskorna ;)


Tycker att det är jätteroligt att så många var med och tävlade om Rosenseriens produkter ♥ Att ni tog er tid att svara på frågorna och hoppas att ni alla har lärt er någonting och att Rosenserien med sina ekologiska och miljövänliga produkter blir er nästa hudvårdsinvistering :)

Ska bli så spännande att se vad vinnaren tycker om Rosenserien! Ni alla hade svarat rätt, så jag skrev ner era namn på lappar och drog vinnaren. Och vinnaren är Malin. Ett grattismail kommer till dig och sedan får du produkterna på på posten.



Saknar ju det somriga gröna.





Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken osis! Men grattis till Malin! :)



Jag har själv använt Rosenserien förr, och även min mamma är en flitig användare. Jättebra produkter vill jag lova!

2011-11-16 @ 05:44:43
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0