Första dagen i NY

Kom just hem. Kl är 23.30, vi lämnnade hotellet 08:00 och har gått hela dagen på en och samma gata :P Shoppat träningsskor för 200:-, tröjor, halsduk, en massa smycken. Billigt som sjutton. Två Victoria Secret har vi vart in på Towa ;) Det finns ju inget slut på hur mycket det finns att se här! :D Saknar inte er där hemma ett dugg ;) Haha. Jo såklart jag gör, det bästa skulle vara om ni alla kunde komma hit och uppleva New York och ett krångligt tunnelbanesystem med oss ♥

 

ICA´s sallads självplock kan slänga sig i väggen. Forever 21 - fyra våningar glädje.

 

Mamma med en blå filur på Times Square :P



Kommentarer
Postat av: matilda

Men nu är jag ju otroliiigt avsundsjuk på dig! Ha en underbar och fantastiskt bra resa! :)

2011-09-17 @ 09:55:06
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: Malin

Men åhhhh, coola bilder!

Jag vill också vara där nu, men då skulle jag ju inte få ligga och "spoona" med Bibi iofs hehe.

För nu har hon äntligen anpassat sig efter mig ;)

Ha det helt fantastiskt nu!

2011-09-17 @ 13:22:37
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0