T&K

Igår åt vi trerätters på T&K :) Som vegetarian är jag inte van att få lika vacker mat som de andra i mitt sällskap. Blir oftast en tråkig pasta eller så byter man bara ut köttet mot en qournfille. Inte så roligt! Och inte värt att betala några hundra för. Jag vill ju också testa nya smaker och bli överaskad, även fast jag inte äter kött fisk eller kyckling. Det blev jag verkligen på T&K! Jag njöt av varje tugga. En härlig matupplevelse :)


Jag valde meny skogen. I kantarellsoppan är det vanligtvis köttbuljong men dom kunde göra den med grönsaksbuljong! Istället för älg-entrecote fick jag chevreost, som är det bästa jag vet med skogsvampfylld kroppkaka, morotspure, grönsaker. Efterrätten kan man nästan dö för :P










Kommentarer
Postat av: matilda

Hej Siolia! Jag har följt dig och ditt tatuerande ett tag nu, och är såå himla sugen på en liten en. Skulle vara riktigt roligt om du ville göra den! Tror du att du har tid och lust något framöver? :D

2011-09-11 @ 20:58:35
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0