I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit

Haha, tycker den texten är så rolig :) Passar så bra in på mig ibland ;P


Kan fortfarande inte lägga upp nya bilder, så får rota i arkivet och lägga upp nåt gammalt. Bara jag som har problem med det? :( Jag är verkligen inte van att vara så fysiskt slut i kroppen som jag är nu. Det brukar vara det psykiska som hindrar mig, gör mig ledsen och osocial. Men att vara så pigg i huvudet, vela hitta på saker och umgås, gå promenader - men måsta erkänna för mig själv att min kropp bara vill ligga i sängen är djävligt frustrerande. Det onda i min rygg går inte över, jag sover oroligt och det värker i höften hur jag än ligger. Usch vad jag gnäller. Jag önskar bara att min kropp orkade lika mycket som mitt huvud gör.

 

Köpte en badrummsmatta idag :) Efter försök med en blå från IXO house för 169:- och en rosa från Hemtex för 199:- så blev det en brun från Hemtex för 499:- Varför är allt fint så jäääkla dyrt!

 

Jag och Semy på bröllop i somras, nu blir det snart ett till då syster Emma gifter sig på midsommarafton. Får dock köpa en klänning med MYCKET plats för magen, och blir nog platta skor - tre storlekar större än vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: Karita

Jag har problem att lägga upp bilder jag med, men det brukar funka ibland när jag tar ett mindre format eller så

2012-04-27 @ 17:05:33
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0