Ett riktigt skratt!

Idag log och skrattade Mila på riktigt för första gången, jag har under någon vecka misstänkt att hon ler men har ju läst att det ser ut som att dom ler när dom har lite magknip och annat. Så var inte riktigt säker. Men idag log hon när jag busade med henne. Flera gånger i rad. Och skrattade när hon badade :) Så idag får vara den officiella "Mila skrattade första gången" dagen! Underbara lilla tjej. 
 
Inga planer för dagen, jag vill gå runt Frösöberget. Eller vill och vill!? Jag vet att jag skulle må bra av det, men än så länge har jag gjort allt för att inte ta mig iväg...städat köket och fixat tvätt, letat efter något klädesplagg hon redan vuxit ur för klädbytardag den 9/9 och druckit kaffe. Men nu finns snart inget mer att göra här hemma..
 
En av det första bilderna på Mila :) På BB dagen efter hon föddes.
Skrynklig med rivsår på kinden. 1 månad och två veckor idag ♥
 

Kommentarer
Postat av: Semy

Jag älskar er <3

2012-08-27 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0