Förkyld bebis igen

Som vanligt när jag inte bloggat på några dagar blir det bildregn ;) Julkonserten närmar sig och det ska bli SÅ kul! Jag hoppas att alla mina bloggläsare dyker upp! Har hunnit med att göra en teckning i present till kusin som snart fyller 30. Igår var vi hemma i Husås och kollade in allt julpynt, och Mila fick öppna en tidig julklapp <3 Hon är förkyld nu igen :( stackars liten. Har även skrivit ett CV för nu ska det sökas jobb för fulla muggar!!

Vad tror ni... Är det till min fördel eller nackdel att nämna min psykiska diagnos i mitt personliga brev? Den har ju gjort mig både starkare och klokare.


Kommentarer
Postat av: Sara Å

Det beror nog lite på vad för slags jobb du söker och hur du skriver in det, men helt klart är det en styrka precis som allt annat och ngt som gör just dig speciell! :) Skriv och be någon opartisk att läsa och ge konstruktiv kritik! :)
Hoppas att Mila kryar på sig fort!

2012-12-07 @ 06:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0