Alla Hjärtans Dag

Godmorgon!

Var en ny design på bloggen det lilla som behövdes för att det skulle bli kul att blogga igen? Kanske det. Var ju ett tag sedan som jag skrev så "många" inlägg på två dagar ;) Idag är det Alla ♥ Dag. Såklart ska vi älska varandra alla dagar och alltid tala om för sina kära hur värdefulla dom är. Men det är kul med en sån här dag. Man kan fira lite extra. Vara lite extra gullig :) Semy har bokat bord på Dalwhinnie!! Deras veg pasta är det bästa vegetariska i hela stan. Haha. Antingen säger det väldigt mycket om utbudet för vegetarianer här i lilla Östersund eller så har dom GRYMT god pasta. Det är den enda rätten här i stan som inte gör mig besviken.


En bild på min fot? Ja, ni får fler bilder sen när jag väl vaknat ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jättefin design !!

Ha en mysig & fin Alla hjärtans dag

Kram

2012-02-14 @ 12:27:14
URL: http://mimzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0