Allt för att inte kännas vintertorr


Fick en handkräm från Odd Molly av söta Semy idag ♥ "my hands love me"

Känner mig så extra torr och använder förutom rengöring, ansiktsvatten och en antirynk kräm i ansiktet även havtornsolja - allt från Rosenserien. Havtornsoljan smörjer jag även magen med :) Nog för att jag läst att man inte kan smörja magen i förebyggande syfte mot bristningar. Det är ärftligt hur mycket man får. Men det är mysigt ändå att smörja och ge magen lite extra kärlek!

Jag har ju använt Rosenseriens produkter ett tag nu, och jag tänker inte byta till någonting annat. har aldrig varit så nöjd! Tycker min hy känns friskare och vetskapen om att jag smörjer mitt ansikte med vårdande ämnen som min hud och våran miljö mår bra av gör mig lite lyckligare i själen. Idag har jag fyllt på med ett läppcerat i jordgubbssmak - från ekologiskt odlade gubbar dessutom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0