Glad och tacksam

Haha min familj är knäppa, det är lite hysteri om vilken typ av barnkläder jag gillar. Vilken stil ska det vara, sött och flickigt med volanger eller brunt och retro!? Om jag får kläder så är det såklart så att jag blir otroligt glad för det :) För att det är presenter, just presenter med en tanke bakom. Jag är inte alls kräsen och svår, jag blir glad för allt. Det borde dom veta ♥

Det här fick jag av Towa igår :) Så himla söta ju!
Och kolla boken!! Hur bra som helst. Min vegetarian bebis kommer bli en glad vegetarian.
"Grön barnmat inspiration och näringslära är en kunskapskälla för föräldrar som väljer att låta familjen äta helt eller delvis vegetariskt. Skriften går igenom näringsämnena och ger exempel på vad man kan äta och hur mycket man bör äta för att få i sig tillräckligt näringsmässigt, samt redogör för det lilla barnets dagliga behov. Skriften inriktar sig framför allt på vegetarisk mat för barnet 0-5 år och recepten är utformade så att en måltid kan lagas till hela familjen med en portion anpassad till barnet."

Kolla in bodyn med texten "I got places to go" Hon blir inte bara vegetarian utan Globetrotter också ;)



Från mamma :) Zsa zsa zoo tycker också kläderna är så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0