M

Jag ska till barnmorskan i morgon! Mitt andra besök, spännande :) Jag har en massa frågor. Dock är det lite klurigt att hålla reda på vad som är vad. Jag måste vara lite extra uppmärksam då min psykiska sjukdom lätt hamnar i obalans av stress och oroa, konstiga rutiner osv. Och det ska tydligen vara extra känsligt nu..vilket jag förstår. Haha. Men frågan är bara vart går gränsen för vanliga gravidsymptom och tecken på att jag måste vara uppmärksam på min sjukdom. Magen då, här har vi ju ett till dilemma och det är ju min tarmsjukdom. Haha. Vart tar gravidmagen slut och ulcerös colit tar över...

Hmm.

Make Up Store´s nya tidning var så himla skön, jag är inte så intresserad av make up men bilderna var så vackra. Dessa två vill jag ha på väggen, men är så splittrad - jag vill å ena sidan ha det så ljust som möjligt. Å andra sidan älskar jag murriga jordiga färger. Jag ska samla på mig massa tankar och intryck som förhoppningsvis resulterar i en tavla..snart. Efter mexiko kanske.
Hoppas resan ger mig massa ny energi och skaparglädje.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0