Planera en resa


Det är ju på tok för tidigt att planera in en resa efter förlossningen! Haha. Ändå letar jag helatiden prisvärda resor i Europa till hösten. Vi har lite smått planerat att kanske resa när pappa fyller 60 i Januari. Men om det inte blir så, så måste jag ju ha andra alternativ. Jag fyller 30 i Oktober och Semy 40 i Augusti, så en liten resa för att fira det vore ju inte fel :) Jag ska koncentrera mig på resan till Mexiko först kanske, på nåt sätt är det bara så jäkla roligt att planera!!


Vad har ni för reseplaner? Passa på att boka nu - Ving bjuder dom nu på första resan för barn 0-2 år när man bokar en resa till Sunwing Resort under perioden 2 april-15 oktober. (värde 300:-) När man dessutom kommer fram till hotellet får man Bambinopaketet (värde 350:-) utan kostnad. Bambinopaketet innehåller barnsäng, barnstol och en barnvagn av sulkymodell. Med andra ord slipper du släpa med dig vagnen hemifrån! (Det enda du behöver tänka på är att boka ett bambinopaket samtidigt som du bokar din resa. Erbjudandet gäller nybokningar och antalet bambinopaket på hotellet är begränsat.)

Bilder från Australien.

Kommentarer
Postat av: Jennie

va härligt med en resa :) det hade jag inte tackat nej till

2012-02-24 @ 19:55:35
URL: http://hallon8.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0