90% kvar

Tecknade just en gravidförsäkring på Trygg Hansa. Tydligen någonting man ska göra fick jag höra :) Undrar hur länge jag ska känna mig vilsen, innan allt faller på sin plats och jag har alla svar på alla gravid och mamma frågor. Hittade en bok nu på bokrean om barn, från 0-2 år eller nåt sånt. Deras utveckling och allt. Den köpte jag aldrig, men jag skulle fan ha gjort det! Får kolla idag om den finns kvar.

Bebisen är hälften så lång som den kommer att vara när den föds, men väger bara 10% av sin födelsevikt!! GAHH. Mår lite illa när jag tittar på sånna här bilder.




Kommentarer
Postat av: m

Det är så bra att man har folk runt sig att fråga om man känner sig vilsen :) En bok är ju kanon att ha som en liten hjälp att bläddra i hemma ibland :) Jag kommer nog aldrig riktigt FÖRSTÅ hur en liten levande varelse kan leva i en annan.. SÅ jävla konstigt på nåt vis! haha.. Faktiskt ju! :)

2012-02-28 @ 16:06:54
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det samma bok jag fick på posten igår tro? ( kolla bloggen )

2012-02-28 @ 21:30:33
Postat av: Lelle

Det var jag som postade det om boken btw :)

2012-02-29 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0