Det är dött på stan idag, och på India roa...

img_7401 (MMS)

Det är dött på stan idag, och på India roar jag mig med att fota magen :) ni är ju några som så gärna vill se! Så här är den, påklädd!! Tänker inte fota utan tröja. Haha. Den är inte stor alls, i lördags var jag på relaxen och i duschen bredvid stod en mega mage.. Jag ville lixom säga att jag också är är gravid :S Haha hade ju bara varit knäppt. Den 1/2 har vi tid för ultraljud. Hoppas vi kan se könet då. Tänk om det inte blir en tjej? Blir jag på riktigt besviken då..? Vi betalade resan till Mexiko idag, Playa Del Carmen. Vi åker den 5/3 och blir borta två veckor. Någon som varit där som kan berätta nåt kul? Undrar om jag kommer i min bikini!!?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen en magbild!:))

2012-01-25 @ 15:44:01
Postat av: m

åh vilken fin liten magge du har! :)

2012-01-27 @ 16:25:32
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: vasso

aahhh vad du ar fin Sara :)

2012-01-30 @ 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0