Lilla lilla Harry

Den här bilden på Harry är ju så fin :) Towa som tagit den. Att man kan vara så liten. Tänk att vi snart har en sån liten att ta hand om, jag kan inte föreställa mig hur det kommer att bli. Men det ska bli så roligt att se hur katterna reagerar! Dom bryr sig knappt om Harry när han är här och hälsar på, men en bebis som ska vara här 24/7 kanske det bli annorlunda med.

Hundkiss på mattan, under bordet och bajs bakom soffan. Det senaste veckorna med hundbesök har inte varit så trevliga, jag förstår varför vi inte har hundar. Visst dom är hur söta som helst, och dom får gärna hälsa på men inte göra sina behov överallt hemma hos mig :( Suck. Det stinker hundkiss i vardagsrummet och jag vet inte hur jag ska få bort det från mattan :( Någon hundägare som har nåt vettigt tips?



Kommentarer
Postat av: m

men ååh.. heeelt underbar bild!

2012-01-27 @ 16:27:19
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Jeanette J

Duscha på såpa o torka med handduk, sen spraya på ättiksvatten. Och vilken jättefin bild!!

2012-01-28 @ 08:25:54
Postat av: Syster Emma

Om alla hundägare vars hundar har kissat på din matta lägger 250 kr så kan ni kemtvätta den!

2012-01-28 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0