Soirée

Tycker jag svämmar över med information om mammakroppen. Mammakläder, vilken typ av mat en blivande mamma borde äta för att slippa alla extrakilon. Jag får inte ligga på rygg, ska ha stödstrumpor, inte rensa kattlådan, vara försiktig med all möjlig mat, akta mig för socker. Skaffa en våg så att jag kan hålla koll så att jag inte går upp för mycket. Jag trodde faktiskt att gravida levde i en skyddad liten bubbla, utan press. Att man fick se ut lite hur som. Men även nu ska jag passa in i normen, tänka på min vikt. Jag ser bilder överallt på den perfekta mammakroppen, slank och lång med en vacker kula utan bristningar. Korkad jag känner mig som trodde att jag nu skulle gå över till en mindre ytlig del av mitt liv...

Kolla på Agent Provocateur´s nya kollektion "Soirée" - HÄR - Dom har gjort en liten horror film, snygga tjejer och skräck. Kan de bli bättre? 2000:- för ett par trosor, deras dyraste kollektion på nätet. Tycker att deras underkläder är coola men lite väl dyrt detta kanske.

Dricker varmt vatten med färsk citron. Hur gott som helst.
Väntar på min iPhone och på en massa massa nya tatueringsprylar. Den som väntar på nåt gott..


Kommentarer
Postat av: Emilie

usch så tråkig info om mammakroppen! Lev i en bubbla du. Hoppas att dom menar att vikten ska hållas koll på med tanke på havandeskapsförgiftning och ingenting annat.

2012-01-31 @ 16:18:37
Postat av: Anna

Hej! Hur mycket tar du för en tatuering? Hör gärna av dig då jag gärna vill göra en! Mvh Anna

2012-02-21 @ 01:33:51
Postat av: Anna

Hej! Hur mycket tar du för en tatuering? Hör gärna av dig då jag gärna vill göra en! Mvh Anna

2012-02-21 @ 01:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0