6 dagar kvar...

Idag började jag packa förlossningsväskan lite smått :) Kollade igenom bebis kläderna och kom fram till att vi faktiskt inte har någonting..av allt vi har..hmm, inga pyttesmå storlekar, inget sött hon kan åka hem i. Men en jäkla massa strumpor!! Ska hon kanske bara ha strumpor på sig har vi tänkt? Kläderna är inte heller tvättade med sköljmedel så dom känns så sträva och vassa. Suck. Att jag inte tänkte på det. Får tvätta om allt?
 
Nu är det bara 6 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
Bilder från Emmas gräsmatta i Odensala, sommardrink, bebis nybäddade säng och dagens middag.

Kommentarer
Postat av: Erna Olsson

Önskar ett stort lycka till med din kommande förlossning och bebis, när det än sker, för det vet man ju aldrig säkert:) Det har varit roligt att läsa om dina tankar och känslor inför detta storá. Du kommer att bli en fin mamma! Kram
Erna

2012-07-04 @ 23:08:19
Postat av: m

Ååh..jag trodde ju att Bebis kommit nu, pga bloggtystnaden! ;)

Tumla kläderna, funkar oxå, istället för sköljmedel- föds bebis med känslig hud kanske sköljmedel skapar eksem?

Hoppas vi får se ännu en magbild- eller två - innan det blir bebisbilder ;)

2012-07-05 @ 15:39:58
URL: http://minavalmittliv.blogg.se
Postat av: Lelle

Åh lycka till med förlossningen och er nya familj nu Sara! Jag längtar efter att få se er fina tjej och höra ev förlossningsberättelse om du kommer dela med dig av en sådan.

Kram!!!

2012-07-05 @ 19:54:33
URL: http://babybabuk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0