En mulen dag på stråket

Jag och Hallon har stråkat lite idag, vi tog oss ner till Thomée och käkade. Inget roligt väder ju! Men såg att min favoritbuffé fortfarande serveras på Kajplats 1. Så dit ska vi också bege oss någon dag för lunch. Annars rullar dagarna bara på med amning, vila och fika. Har haft fullt upp med besök och Hallon har fått massa presenter. Vi måste verkligen ta tag i hennes namn nu. Jag och Semy har varsit favoritnamn vi vägrar släppa, men nu är det nog dags att tänka om.
 
Det värsta med hela graviditeten och förlossningen måste nog vara att kroppen känns så trasig nu när det är över. Känner mig så svag. Såklart det är så, kroppen har ju gått igenom en hel del. Men jag har så himla svårt för att vila och återhämta mig. Vill vara med där alla andra är och vägrar ligga i sängen om alla andra går på stan. Jag vet att jag BORDE men det är så tråkigt. Borde sätta mig in i föräldrarpenning djungeln också..suck..
 
Nu ska vi sova. Eller iallafall jag. Hallon har redan somnat.
Godnatt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ååååh så söt hon är :)♥
Ha det så gott !!
Kram

2012-07-21 @ 04:48:30
URL: http://mimzzan.blogg.se
Postat av: m

HELT galet söt! Synd ni skippar Hallon ;) Men väntar med spänning på att få veta vilket namn det blir- vem av er vinner? ;) Eller blir det nåt helt annat än era favvisnamn?

Ja, kroppen Är HELT trasig efteråt.. iaf känns det så.. Iaf har JAG känt mig helt SKÖR rent kroppsligt.. Svårt att beskriva.. Men det blir bättre..inom kort! Men vila ÄR bra, så sikta på det emellanåt åtminstone :)

2012-07-21 @ 12:37:09
URL: http://minavalmittliv.blogg.se
Postat av: Magdalena W

Massa massa massa stort grattis till eran fina dotter!! Hoppas allt gått bra för er. Stor kraam <3

2012-07-22 @ 11:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0