Fina vi

Vi är så glada men såå trötta! Haha. Mitt humör åker verkligen berg och dalbana nu. Ena sekunden är jag värsta supermamman och andra sekunden klarar jag inte ens av att mata min bebis med nappflaska utan att bryta ihop. Vi är hemma över kvällen, i morgon blir det nya prover och då är förhoppningsvis gulsoten borta. Den oroar mig inte det minsta det som oroar är ju att hon är så förbannat trött, inte vill äta, inte vill titta :( Det är så sorgligt att se henne så trött och utmattad. Och så kan jag inte göra någonting åt det förutom att tvinga i henne mat - som hon inte vill ha. Jaja, nu har jag laddat med ny energi för kvällen och ska gå in stenhårt för amningen och nappflaskematandet.
I morgon ska vågen visa uppåt inte neråt!

 
 

Kommentarer
Postat av: m

Ni ÄR fina!

Hoppas vågen går åt rätt håll å att Liten piggnar på sig!

2012-07-19 @ 18:15:59
URL: http://minavalmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0