Skruttan badar!

Haha, Hallon badade igår för första gången. Hon var inte alls förtjust! Självklart skulle första badet förevigas med foton men inte så lätt att göra snygga poser när man nästan håller på drunknar :S Jag trodde jag skulle sörja lite att jag inte kan gå på stråket detta år, och trodde ännu mer att jag skulle vara ledsen över att inte kunna gå in på yran. Kanske är jag för trött fortfarande för att ens tänka på att vara ute hela nätterna, festa och dansa. Ibland kommer en liten panik känsla över mig - ni vet när man fattat ett beslut och känner att man inte riktigt klarar av det, då kan man bara kliva av. Säga tack och hej. Sluta kursen man just börjat eller söka ett annat jobb. Men detta enormt stora ansvaret jag nu tagit på mig kan jag inte bara hoppa av! Jag kan inte sluta vara mamma...
 
Det är fortfarande lite omtumlande, säkert en massa hormoner i farten som ställer till det känslomässigt. Men när jag gråtit mina 5 min. Då fattar jag inte vad jag gråter över :D Jag har ju världens finaste lilla tjej. Tänk att hon är bara våran. Att vi kommer få följa henne genom livet. Fantastiskt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Lelle

Gud vad jag är där du är Sara. Jag trodde jag skulle vara extremt avundsjuk på att inte få stråka eller yra i år, men det rör mig inte i ryggen faktiskt.

Och jag gråter också över saker jag sekunden senare inte kan förstå vad jag gråter över. Och jag är himla stressad över saker. Som att ta med Travis utanför dörren. Jag oroar mig över ljudnivån, temperaturen, om han ska vakna och gråta och hur jag då ska lyckas trösta/mata/byta? utanför hemmet.

Hur tycker du det går att vara ute med Hallon? Det är absolut överst på min lista över orosmoment för tillfället.

Kram!

2012-07-24 @ 21:02:33
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: m

Haha.. men jobbigt att bada liksom! ;P Ja, det är såå mkt tankar å känslor som rör runt i en när man blivit mamma.. Allt lugnar ner sig så småningom.. men det är såå skönt att tillåta sig att gråta en skvätt då å då! :)

2012-07-28 @ 19:51:57
URL: http://minavalmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0