v.39

Världens sötaste Towa dök ju upp med 7 plagg idag i mini storlek :D Hur söta som helst, och så skönt att hon valt neutrala färger. Vitt grått och lite blått. Jag har ju bara köpt rosa! Haha. Fattar inte vad som händer med mig. Jag gillar inte rosa speciellt mycket. Jag har sån tur som har mina systrar och mamma. Nästan alla kläder har dom köpt, av Emma lånar vi babynästet och annat bra att ha. Nu har vi miniplagg till bebis, ja nu har vi allt. Köpte till och med blöjor, babyolja och tvättlappar idag!!
 
 
Magen blir inte större verkar det som..?
 

Kommentarer
Postat av: m

SÅÅ fin mage ju! Härligt att ha allt fixat! :) :)

2012-07-05 @ 21:34:47
URL: http://minavalmittliv.blogg.se
Postat av: Sofia

Du är sååå fin Sara! :)

2012-07-05 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0