Lördag på India

Jag köpte den där gråa jackan från VILA som jag visade er i förrgår. Så glad :) Jag har varit så snål med mig själv den senaste tiden. Men det är inget synd om mig för det. På måndag får jag sätta fötterna i pudrig sandstrand. Jag försöker verkligen påminna mig själv om varför jag reser nu - jag SKA ta det lugnt. Inte planera massa utflykter och äventyr, jag ska gå på samma gata fram och tillbaka från stranden. Läsa böcker, skriva och teckna. Äta massa gott, dricka färskpressad juice och skämma bort bebisen med vitaminer. Vill köpa en hängmatta också men vart ska jag hänga den? Träffade min barnmorska igår och fick en massa papper och intyg att ha med mig, ifall någonting skulle hända. 4 kilo har jag gått upp än så länge.


Putsat fönster, sopat, fyllt på örhängen, kokat te. Nu kan ni komma och hälsa på!

Kommentarer
Postat av: m

Åh.. jag är såå avis på dig som ska åka iväg! Jag skulle oxå behöva åka bort å bara slappa! Njut varenda sekund! :)

2012-03-04 @ 11:31:16
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0