Sandstorm

Jag kan inte lägga upp bilder via iPaden :( Finns lite bilder på facebook så vill ni se får ni lägga till mig som vän - ni som inte redan är det. Eller vänta tills jag är hemma. Vi har det jättebra. Solar och äter en massa gott. Dock har vädret inte varit toppen de två första dagarna, nästan stormvarning på stranden. Haha. När jag kommer hem på eftermiddagarna har jag sand ända ner i halsen, i öronen och näsan. Jag hatar sand! I morgon blir det äventyr. Bebis sparkar och sparkar... Kan inte ligga på magen och sola ryggen, det gillar hon inte. Idag sparkade hon så hårt så till och med mamma såg :) Har solskyddsfaktor 50 i ansikten, ändå ser jag ut som en kräfta! Har köpt en keps som jag måste använda i morgon..jag i keps..hmm..

Kommentarer
Postat av: Petra

Må så himlarns gott och ta hand om er :-)

2012-03-08 @ 19:06:01
URL: http://bloggpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0