Kläder kläder kläder...

Igår tömde jag min garderob på ALLT i storlek S och M, alla tajta byxor som inte går över midjan - eller ens låren längre. Alla underkläder som inte är så smickrande på min lite fylligare kropp, de för korta klänningarna och dom kläderna som trots att dom passar i storlek inte längre passar mitt humör. Det blev rätt tomt kan jag lova. Gick också upp för mig att jag inte har några shorts eller kjolar att ta med mig till mexiko, och inte hittade jag några idag på stan heller :( Hittade dock två klänningar, den vita virkade på bilden och en i lite ljusrött och blommig tyg med resår i midjan. Båda får följa med på solsemester :) Skärp och ett par ballerina i storlek 40!! (Tänkte att fötterna säkert sväller i värmen och alla långa promenader?? Eller kommer jag få gå runt i för stora skor nu?)


Hur snygg är inte den gråa jackan längst ner!? Vill ha den. Ska ha den. 499:- på VILA.
Perfekt för magen att växa i också ;)


Kommentarer
Postat av: m

Snygg jacka! fanns den i fler färger?

2012-03-04 @ 11:29:57
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0