Liten och Stor

En av det första bilderna på magen, och en av det sist tagna. Kul att se vilken skillnad det ändå är, det känns inte som att den någonsin var så liten!! Och större hinner den nog bli innan 10.e juli :S har tänkt på att jag faktiskt inte läst på så mycket om förlossningen, allt jag vet än så länge har jag fått reda på genom föräldrargruppen. Läste i en gravid tidning idag om hur man klarar av och utstår smärtan. Jag vet att jag klarar. Men några tips på hur man gör och hur man tänker när det är som djävligast kan ju ändå vara bra :P Två månader kvar att träna på andning och pepp tankar då. Haha.

 


Kommentarer
Postat av: m

Ja det är som "bara" att andas andas och andas.. stänga ute omvärlden å fokusera på sin andning.. :) Och gärna redan från början tänka "det kommer bli värre", så man inte som jag inför första förlossningen bröt ihop redan efter första lilla lilla värken..;)

2012-05-15 @ 10:44:29
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0