Walking Aimlessly

Åh jag har lyssnat på den här låten om och om igen i flera dagar. Den är så himla fin. Anna Ternheim kommer på Storsjöyran! :) Min inställning är att jag ska kunna gå på yran, några timmar iallafall! Winnerbäck är ju ett måste att se när han är här. 27-28 juli, tänk att jag är mamma då och bebis runt 3 veckor. Hon får stanna hemma med Semy. Eller så orkar jag inte göra någonting. Haha, det är svårt att föreställa sig hur den första tiden kommer att bli. Fyll frysen med mat och bullar fick jag som tips, passa på att sova nu för sen får du aldrig sova var ett annat.


Kommentarer
Postat av: m

Du får väl ta med Bebis i sjal på magen =) Det ska börja yras i tid ;)

2012-05-21 @ 13:06:22
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0