Hungrig tjej!

Ojoj, jag hinner inte med mig själv! Haha. Kirikogalan var trevlig och pengarna gick till en bra sak :) Fler insamlingsgalor borde vi ha i stan! Idag var vi på BVC, Mila växer lite dåligt så tydligen hinner inte min mjölkproduktion med i hennes matvanor. Nu får hon ersättning + bröst två gånger om dagen. Hoppas hon växer ikapp kurvan ;) vill inte sluta amma ännu, känns praktiskt att kunna amma när vi åker utomlands ju!!! Jag vill till Gambia.
Såhär spännande är det att vara 4 månader och ligga på mage och titta på mamma och pingu:


Kommentarer
Postat av: m

Haha.. men ååh vilken härlig bild!! :) :) Klart du ska kämpa på med amningen! Har en kompis som hade för lite mjölk under flera månader men kämpade på ändå, trots ersättning.. och till slut så - efter flera månader- så blev det massor med mjölk å det ammades helt plötsligt på heltid! haha.. Galet hur kroppen kan funka.. :) Härligt det låter med utlandsresa! :)

2012-11-14 @ 12:14:12
URL: http://minavalmittliv.blogg.se
Postat av: Linda

Vilket fint linne? Klänning? :)

2012-11-30 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0