Just i den här stunden skapar du din egen värld.

Det är så sant. Och det vet man. Men det är svårare att göra verklighet av det. Idag var jag och lyssnade på Kay Pollack, och trots att jag sett hans filmer många gånger och skummat igenom en av böckerna så hade jag tydligen mycket mer att lära. Jag kommer ihåg att jag när jag såg filmen första gången inte tålde karln. Man kan inte vara så jäkla lycklig och man kan inte tänka positivt VARJE minut VARJE dag - men det kan man vist. Det handlar om inställning. Jag tänker inte predika så mycket mer om det, gå in på hans hemsida www.kaypollak.com.
Om du känner för att berika ditt liv en smula klicka in dig på inspirationsbrev och utmana dig själv!
 
Tankvärt jag fick med mig hem och sånt jag ska öva på.
  • Att våga se den djupaste personliga tanke jag har om mig själv, ändra den om det inte är sant. Ingen annan kommer att ändra mina tankar.
  • Våga säga att jag är värd det absolut bästa och våga bejaka min egen storhet.
  • Allt förakt jag känner mot en annan människa, är egentligen ett problem jag själv har.
  • Livet är fullt av underbara överraskningar. Säg JA till alla fantastiska saker hos mig själv.
  • Det finns ingen annan människa som kan få mig ur balans, göra mig arg eller ledsen - om jag själv inte tillåter det.
  • Det finns ingen situation som inte är omöjlig att tänka en positiv tanke i.
  • Just i den här stunden skapar du din egen värld.
 
 
Mila - Det mest fantastiska i mitt liv ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att det inte går att läsa inspirations breven..

2012-09-14 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0