Bara en vecka kvar :(

Låg magsjuk i sängen hela dagen igår :( och idag på eftermiddagen var det feber som gällde. Två dagar utan käk och jag känner mig jäkligt matt. Semy köpte nån dunder medicin på Apoteket igår så idag har jag iallafall inte kräkts nåt. Nu är det bara en vecka kvar här och det känns som att jag inte sett nåt av Mui Ne ännu. Nu blir det till att utforska lite mer det närmsta dagarna, är inte så smidigt gjort med Mila bara. Kan ju inte sätta henne på en moppe och vill gärna inte kånka runt henne i värmen mitt på dagen. Men sanddynerna här måste ses och marknaden och hamnen :)
Idag fick vi komplettera upp förrådet med ersättning och våtservetter, hon äter två burkar mat hemma till lunch och middag men här vill hon bara ha flaska mest. Men bra oxå, då vet vi att hon får i sig vätska! Men vi tog med för lite semper, tur det fanns här.

Har ni testat smsgrupp? En app som gör det superenkelt att sms många samtidigt, kostar som ett sms och alla får allas svar. Smidigt som sjutton. Jag testar det via Buzzador nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0