Första dagen i Vietnam!

Resan gick hur bra som helst! Fattar inte varför jag var orolig :) Mila verkade inte bry sig om öronen slog lock eller surret i kabinen. Hon sov, skrattade, hoppade, lekte med en Alfons docka hon fått av farmor och käkade välling. Så jäkla duktig. De 6 timmarna väntandes på Dohas flygplats var en aning ledsamma men hon somnade efter en stund över mitt bröst. Vi hade sån tur som fick en mittenrad längst fram på båda flygsträckorna, med en korg där Mila kunde sova. Ingen konst att flyga med bebis när det finns sånna ju!! Iallafall inte om bebisen är en lättroad och nöjd liten krabat.

Idag har vi hunnit med att bada i poolen, en tur på marknad, käkat en STOR middag och planerat de resterande dagarna här i Ho Chi Minh :) Mila var dy blöt av svett när vi kom hem från marknaden ikväll, jag hade fan glömt hur fuktigt det är.

I morgon blir det mini gymet kl 08.00 och sen frukost! :D Åh jag är då glad att vi äntligen är här <3




Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad härligt att resan gick bra! Mila ser ut att njuta i poolen, ha nu en jättehärlig semester. Saknar och älskar er. kram

2013-04-04 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0