Mittuniversitetet

Idag föreläste jag för 80 personer på Mittuniversitetet :) Föreläsningen kallar jag för "Bipolär - nya erfarenheter, nya insikter och ett nytt liv" Jag berättar om min uppväxt, mitt liv fram till idag, jag pratar diagnos och erfarenheter av vården. Idag även makt och bemötande. Verkligen givande och otroligt spännande! Jag fick mycket frågor och bra feedback efteråt. WIHO!! Vill göra det igen och igen och igen...
Emma, Towa och mamma fick också lite frågor om hur det är att vara anhörig. Det skulle vara nåt, att föreläsa tillsammans med någon av dom för att ge en bild av båda sidor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag skulle vilja höra den föreläsningen!finns den på Youtub? Är väldigt intresserad av ämnet eftersom jag själv är drabbad av psykisk ohälsa

Svar: Marlene den finns inte på youtube tyvärr.
Siolia

2013-12-22 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0