Att inte blogga?

Haha, är det inte konstigt. Jag hade fler besökare igår än vad jag haft någon annan dag på hela förra veckan. Och igår skrev jag inte ens något inlägg? Kan jag dra slutsatsen att min blogg är trevligare om jag inte bloggar.

Nu har iallafall utrikeskursen börjat, känns spännande att få börja boka Europa och Skandinavien. Fler olika kunder, olika resmåla att välja mellan. Fler bolag att boka, fler frågor som jag inte kan svaret på - det enda jag känner är JAG KOMMER LÄRA MIG MASSOR!

Flytten börjar närma sig och det är utstädning och flyttlådor som snurrar i mitt huvud, Yran och Pride paraden samma helg. Såklart jag ska gå men vill man inte sticka ut lite. Det är underbart härligt att vara utklädd och galen, skrikiga färger och stirrande blickar. Jag vill synas. 

Kolla in Aftonbladet - så ska killar sminka sig. 
Kolla in Monsoon när ni ändå är igång.

Lite Prideinspiration i färg. 

   


Kommentarer
Postat av: pulka

Hej Sara!
Jag har tänkt på en sak flera veckor nu. Du liknar den glada tjejen på första bilden på swedbanks hemsida. Ville bara säga att då tänker jag på dig vartenda gång jag ser den glada tjejen på bilden...:)
kram från lille Peter

2007-07-10 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0