OmTe

Godmorgon ni, lite lagomt seg idag. Kvällen på G3 var väl sådär, jag var på tok för nykter i ett för tok berusat sällskap och det slutliga blev att jag gick hem med skavsår och iskalla fingrar. Det blir alltid så rörigt att gå ut så många, det ska ringas, hålla handen, kollas efter. Men alla kan inte vara på samma ställe samtidigt. Jag vet inte om detta är en "tjejgrej" att man måste kolla efter varandra helatiden. Jag tappade lusten att svansa runt i ett spaningståg efter fulla tjejen på toaletten. Eller borttappade bruden som inte för allt i världen får fastna med den tråkiga fulla killen i baren.

Dansgolvet är alltid alltid det bästa stället på krogen.

Idag dricker jag te. Hittade en mysig tesida.

Kommentarer
Postat av: Fabianiris

Perfect site, i like it!

2008-09-04 @ 13:05:45
URL: http://fabianiris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0