Sommar


image335       ♥ Grattis Mamma ♥  

Nu är mamma i spanien och festar med Emma och Towa, whiho ;P Fick ett sms av Towa där hon minsan påpekade att jag hade glömt mammas födesedag - men så är inte fallet! var bara lite seg på att gratta henne.
Vilka varma dagar!! Nu behöver jag ju verkligen inte längta efter varmt väder, strand och vatten. Allt finns ju här.

Idag åt jag marsipan&choklad glass...Mums...Solade på sas balkongen så jag har bränt mig lite men det hör sommaren till.  

Är ju ledig på Onsdag så nu måste jag planera så Tisdag kvällen blir allt vad den kan bli. Vet inte riktigt vad jag ska göra ännu men Magda kommer hem och Simon kanske kommer förbi en sväng. Singstar? Gud vad jag har saknat min sångfågel. Hoppas vädret blir härligt då är alla så mysigt glada.

Kanske badar näck i storsjön :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Fick du upp smaken för m/c glassen :P

2007-06-05 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0