Vinst igen

Vann 100 kr pressentkort, att använda på flygplatsen eller flyget. Är ju aldrig där men kan vara bra att ha någon dag. Vill byta bort 3:an jag bor i, vill ha en 1:a eller en 2:a så känner du för att bo större än vad du gör och har en lägenhet centralt så är jag intresserad!

Har färgat håret lite rött. Fint.

Tävling för dig som har foton på dig själv när du ser förjäklig ut i håret.

Så himla trött idag och jag längtar efter sängen nått så enormt.
Varför är jag ständigt trött, okänd kvinnosjukdom - hjälp!

Eller så behöver jag bara röra på mig mer. Tror det kan vara det.....


Kommentarer
Postat av: Maxinga

really good site!!

2008-09-30 @ 10:49:45
URL: http://maxinga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0