Release me

Åh jag gillar saab´s nya reklam, Release me är så vacker.

Okej, jag tror inte man kan krypa längre in i sig själv än vad jag har gjort idag. Tror inte det går att liksom utstråla så mycket "SHIT jag vill bara inte synas längre" tills jag hittade en bok i en liten inredningsbutik - va fan heter den nu igen, den på hörnet ovanför Moa´s skafferi. Någonting på 12 iallafall. Haha synd att jag inte kommer ihåg vad den underbara mannen som skrivit och illustrerat heter, men jag bara måste ha den. Fanns en lite textsnutt som handlade om att det inte bara är alkohol som gör en människa vinglig, att vara arbetslös gör det också. Jag skrattade gott och länge. Kanske är på tiden att jag ser mig själv som arbetslös!? Men herre jösses jag är ju det men förstår aldrig att det inte är såhär livet ska levas, jag har det ju skitbra. Kan göra vad jag vill av mina dagar, inga tider att passa.

Nä.

Jag ska ha boken iallafall.

Köpte färg och duk idag. Nu måste jag bara slita mig från datorn så ska jag uträtta stordåd. Beställde en skiva så grymt skoj att få den i handen efter några dagars fundering på vart den egentligen tog vägen Techari med Ojos de Brujo. Whihoo - de ska jag ha i öronen när ja målar, och jag ska inte måla med himmelsblått eller grönt.

Ser fram emot i morgon, varför? 
I morgon är det en må bra dag, det känner jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0