Flowerbomb

Oj vad jag har blivit dålig på att blogga. Har aldrig riktigt ron att ta mig tid att sitta vid datorn, blir mest en snabbis på lunchen. En jobbig dag idag, jag är måttligt less på att göra ombokningar och återbetalningar. Det är hur ledsamt som helst. Tråkigt med onöjda kunder.

Helgen var lika rolig som vanligt, jag är grymt lättroad. Trevligt sällskap är allt som behövs. Magda har åkt till Umeå så nu är lägenheten tom, jag lyckades iallafall tvätta igår - äntligen. Men nu hänger det blöta kläder i hela rummet. Jag vill klippa mig, måste boka tid. Blev galet glad i fredags när jag fick första sas lönen, hade ställt in mig på att inte få den förns nästa månad. Så lyxade på mig en parfym! Victor & Rolf - flowerbomb


image312

Kommentarer
Postat av: mamma

Den parfymen har jag velat ha länge, den luktar så gott. Ha det bra. Kram

2007-05-28 @ 19:34:41
Postat av: Anonym

Ja blogga oftare och mer roliga bilder:) Kram

2007-05-28 @ 20:52:48
Postat av: millan

jo..men den kanske blir bra igen (bloggen). du skriver bra när du vill..din syrra är rolig hon med.

2007-05-29 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0