Slut på strejken

Förkyld så det värker i nacken, jag måste storhandla idag. Ska knata ner på willys, kanske till och med ska ta och skriva en lång lista. Jag brukar inte skriva matlistor men det kan ju vara smart att göra när man måste fylla hela kylen och frysen med käk. Nu är strejken över och i morgon flyger vi igen, idag har jag bokat hur mycket som helst. Hade en man i luren säkert 30 min som bokade fem tur och retur resor. Whihoo....

Ikväll jobbar Towa och Emma, Lollo prioriterar lite halvtaskigt nu för tiden och henne kunde jag inte umgås med. Gunnar ska till Stugun, Magda är i Umeå. Undrar just vad jag ska hitta på. Ta ett långt bad med bubblor och ljus, men kan ju inte slappna av när jag är ensam. Dumt, men kan ju hända att jag är fruktansvärt trött idag när jag kommer hem så kanske svimmar på badrummet och trillar i badkaret trots ångest över att vara själv.

Står lite i ett vägskäl när det gäller lägenheten känner jag, Magda surrar om att flytta till Umeå till hösten. Så frågan är om jag ska ha kvar lägenheten och fixa till den så den blir mysig och så att jag känner mig hemma där. Och eventuellt hyra ut Magdas rum. Eller kanske byta den mot en mindre lägenhet? Men vill jag bo själv...hm.





Kommentarer
Postat av: Towa

hahaha det var ettskämt ;) kändes som attjag var så bra just den kvällen bara hahahahaha

2007-05-29 @ 15:42:55
Postat av: Weekprague

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-09 @ 21:17:39
URL: http://weekprague.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0