Usch...

Japp då sitter den i armen - P staven. Jag gruvade mig hela morgonen, ser ju mycket mer ut än en spruta, och nålen är tjock. Inte nog med det så ville kvinnan på barnmorskemottagningen surra huvudet av mig, ta cellprov och klamydiatest. Usch, jag skruvade lite på mig och även fast jag ville så vart det inget. Jag får lite smått panik av tanken att sära på benen i den obekväma stolen framför huvudet på en människa jag aldrig sett förut. Jag har ju fan svårt för oralsex - till och med på fyllan. Men cellprov borde man ta, för att förhindra livmodercancer. Okej - nästa gång jag får en kallelse så ska jag inte avboka. Jag lovar.


image673

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja skönt nu är det ju gjort i allafall...
SARA du måste bresa på benen minst 1 gång om året för din egen skull...så bra nästa gång är det värt att betala, annars gör jag det åt dig och kan förlja med och sitta utanför hahah puss

2007-11-29 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0