Ynklig...


Känner mig inte som Sara idag...
Trött, seg, ledsen, egentligen skulle jag behöva gå hem och bädda ner mig i sängen framför TV:n. Någon som vill ta min disk? annars är risken stor att den åker ut på gården i en soppåse. Jag är så förbannat trött på människor, ja otroligt less på nästan alla som jag har runt omkring mig - finns ingen hejd på hur less jag är.

Känns inte som att det finns någon som ger mig energi, känns inte som att det är någon som ens orkar anstränga sig. Jag vet, jag är otroligt fånig och gnällig nu, och skulle du anstränga dig för att göra mig på bättre humör skulle jag säkerligen snäsa av dig och be om att få vara själv - i min säng, i min lägenhet. Ibland orkar jag bara inte vara den Sara som jag så gärna vill. Även jag har en patetisk liten ynklig mask i själen som kräver uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: hilda

klart du ska ha ett glas vitt..det skadar aldrig..så länge det hålls till ett glas hehe.

2007-11-16 @ 19:12:55
URL: http://molnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0