Flygbuss

Lika stressad och förvirrad som vanligt så lyckades jag kolla fel i buss tabellen och när jag vaknade gick bussen till flygplatsen, tur att vi inte har köpt biljetter. Men då hade vi kanske tagit taxi i panik? Nu sov vi lugnt vidare och hoppar på bussen kl 09:00 istället. Det blir nog bra...

Jag har lite svårt för "släkt träffar" även fast detta är en begravning så är det att just träffa alla som känns jobbigt. Eller jobbigt är väl att ta i, men hade det inte varit begravning hade jag inte åkt. Och det hade kanske ingen annan heller gjort i och för sig eftersom att dom åker dit för att de är begravning. Jag försöker på ett litet sätt förklara hur jag känner - men verkar som det blir virr bara. Jag träffade aldrig den sjuka morfar, kanske gör det att jag inte riktigt förstår och kan känna fullt ut med dom i min familj som var med hela vägen eller så kan man se dom så att jag bara har friska minnen.

När jag grejade med min iPod igår så laddade den automatiskt ner albumbilder! Jag avbröt det, hur får man lixom igång det igen? Jag hittade nån nedladdning av albumbilder men det kostade pengar. Störigt...Har nästan inte kunna sova inatt.


Hejdå på en helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0