du kan flyga

Taggsvamp och fyrhjulingar hann vi med. Jag älskar skogen och naturen, finns inget skönare än att vandra runt och känna mossa under skorna och den kyliga luften i lungorna. Tänk om jag kunde få bo i ett litet hus, mitt i stan. Omringad av skog så djup att ingen når mig. Men på ett par sekunder skulle jag kunna gå ur den. Jag vill bo såhär, i skogen. Men en stressad Sara skulle aldrig klara av det. Sorgligt.

I morgon flyger en del av familjen till Turkiet, vi blir hemma.
Trist. Som att vi inte har flygit nog. Anders är ännu mera rädd för flygningar nu, dumt. Men han hinner säkert lugna ner sig till nästa tur.





Kommentarer
Postat av: Sabine

cool header!

2008-08-21 @ 21:36:06
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0