Fotomodell? ....nix


Efter ikväll kan jag lugnt konstatera att jag inte är någon fotomodell. Haha. Som om jag trodde det innan? Så obekväm, stel och konstig som jag har känt mig i kväll framför en kamera har jag nog aldrig känt mig. Det är helt annorlunda när jag fånar mig framför linsen när jag själv tar bilder, eller när vi festar och är roliga. Men i vitt kallt ljus, mot en vit vägg. Med en kamera upptryck i ansiktet som har fokus BARA på mig. Nej tack. Det var otroligt roligt, och jag gör gärna om det. Men inte i en studio. Kanske utomhus.

Jag tog mina första samtal idag på Ticket. Jag log och var glad med bokade inte ett jota. Jag var mer förvirrad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0