Mimmi

Nu är julen slut. konstigt va? Man längtar och bygger upp en stämning, dagarna går sakta. Så kommer dagen innan julafton och julklappar slås in, granen är klädd. Tunnbrödet äts upp innan man hinner lägga det på julbordet. Det tjuvsmakas på knäcken. Och sen kommer den mysigaste dagen på året. Och vips - så är den slut och man säger godnatt. Hmm. Vad ska man nu hitta på resten av året.

Jag fick en vedkorg. Den är så fin bredvid vår öppen spis. Jag fick två klänningar, en stor te kopp. Missade ni partyt på juldagen? Det gjorde inte jag, men man skulle nästan kunna tro det. Jag kommer inte ihåg ett jota. Vad händer egentligen i huvudet när minnen bara försvinner.





Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du haf en bra jul!

2008-12-28 @ 12:41:55
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hoppas du haft en bra jul!

2008-12-28 @ 12:41:58
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0