Nyårshattar

Fick veta i juldagarna att jag måste gå på G3, på ett vaktmöte och be om ursäkt för att någonsin få komma in där igen. Vad tror G3 att dom är, nya Spybar? Och vad ska jag säga, haha, ursäkta men jag var full och blev provocerad till att visa tuttarna för vakten. Han ska väl bara bli glad - kan inte tänka mig att han får se mycket tuttar annars. Nej, att gå dit och be om ursäkt gör jag inte. Vet inte riktigt vad jag ska be om ursäkt för. Kanske om det skulle vara sista stället i världen som har ett dansgolv, dåå kanske - men bara kanske. Jag tycker det ska bli riktigt roligt att bli tvungen att gå på Olearys. Hade ju galet roligt där på Juldagen (tror jag)

G3 håller inte i längden ändå, nu är det galet mycket folk där och alla lär ju tröttna. Vart går dom då?

Idag ska vi göra nyårshattar.
Ni minns väl dessa?




Kommentarer
Postat av: malin

Haha, ja det är väl därför de vill ha dit dig på mötet för att få dig att visa tuttarna för de andra som inte ens sett ett par förut :p

Meeän, inte Larrys det suger ju, du får börja på gå på Captain cook eller nåt istället som jag funderar på haha. Vad blir det på nyår, vågar nästan chansa på att det inte blir G3?

2008-12-30 @ 12:18:21
URL: http://hollywoodstar.blogg.se.
Postat av: Fanny

haha, gulliga hattar!

2008-12-30 @ 12:57:36
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: malin

Äh, gå dit å gör de töntiga vakterna en tjänst å visa tuttarna igen vettja ;p

Jag ska så klart dit en sista gång å fira av detta bra år :)

Roligt med hemmafesr, antar att det blir rätt galet iaf om jag känner er brudar rätt haha, men jag kommer sakna dig på G3... =(

2008-12-30 @ 21:14:35
URL: http://hollywoodstar.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0