Flyttpanik och hemlös

Som ni kunde läsa i går när jag MMS bloggade har vi städat ur min lägenhet så nu är den tom och jag har för närvarandet inget hem, men om några timmar har jag en helt ny lägenhet att fixa med. Kommer vara ett projekt hela helgen att få ordning på alla våra saker. Men GUUUD så roligt!

Tack så mycket för alla tips på bra bloggar!
Jag fastnade mest för dessa: Beutifulones, Fashion Tost och Ytlig. Och vinnaren av det söta peace armbandet från Cocoo är JohannaK (som jag för övrig håller på att göra en header till. Roligt, hon får en header och ett armband ungefär samtidigt, lyllos henne)

image1251 

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har beställt ett sånt där fast i vitt :)

2008-03-01 @ 00:55:57
URL: http://www.faaanys.blogg.se
Postat av: Sommarskatt

Mjo :( aa, ska hålla ögonen öppna! :)
Underbar blogg! :D

2008-03-01 @ 12:43:39
URL: http://sommarskatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0