Rädda världen!

Oj nu har det varit tyst i bloggen sen igår, så upptagen är jag faktiskt inte men igår var jag förbannat trött. Söta Anders bjöd på mat efter jobbet (hehe, han lagade faktiskt själv) Sen var det spel hos Towa. Är vi lite GRYMMA, vi vann tre gånger över Anders och Henke!! Jösses vad det gjorde min kväll.


Har fått en ursöt bok utav Towa. uppdraget rädda världen - innehåller uppdrag att genomföra, tex att duscha med grannen för att spara på varmvatten, sluta äta godis och pussas istället, laga mat med en pensionär för att lära sig laga riktig mat. Finns också åka-med-lappar att sätta på fönsterutan på grannens bil som uppmanar grannen att vinka vid trottoaren om han/hon vill samåka någon dag. Till sist uppmanas man att lämna boken vidare till någon annan.

Mina armband från Cocoo låg i ett sött kuvert på mitt golv igår när jag kom hem. Nu har systrarna fått sina presenter. Jag tog ett vitt, Emma fick ett mörkrosa och Towa ett ljusrosa.

image1066



image1065   image1064


 

Kommentarer
Postat av: Lina

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-04-29 @ 10:30:38
URL: http://lina.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0