Styrdans par överallt!!


Tur att Malin finns att rädda mig när det dyrbaraste och viktigaste av allt (?) går sönder, man blir så utanför utan telefon. Fick låna denna lilla söta silvriga, har redan hunnit irritera mig på att varje gång jag skriver sms och vill radera ett ord tar jag bort hela meddelandet och får börja om från början, men jag lär mig...sakta men säkert. Var ner på stråket en sväng igår, en lugn kväll på en gräsmatta som slutade med veg.wok - gott! 

Min lugna kväll ägnade jag dock till att irritera mig på alla "styrdans par" varför väljer man att mitt i en trång lokal börja bugga? Jag har ju också den perfekta längden för att få alla armbågar rätt över näsan. Nä fan, gå nån annan stans om ni vill svinga varandra runt runt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

och du kan ju gå nån annanstans med din fula sura pojkvän och inte förpesta tillvaron för andra runt omkring!

2008-07-31 @ 13:19:48
Postat av: Siolia

Haha, min fula sura pojkvän? Undrar just vem det är som är ful(?) och sur(?)om inte anonym som inte ens vågar stå för sina åsikter ;P

2008-07-31 @ 15:10:39
URL: http://siolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0