Ny kärlek i smink väskan

Jag har varit en sådan obotlig i.d mineral användare. Men nu har mineral pudret fått lämna plats i smink väskan för YSL produkterna som är helt underbara!! (men dyra) Tur man är gjord av pengar. Jag har ju bara hunnit använda min nya fondation i någon dag då den var ett galet spontant köp i går när jag var halv bakis och längtade efter någonting lyxigt nytt. Men den är så skön och smälter in i huden så härligt. Touche eclat trollar bort dålig sömn...jag som har så lätt att bli mörk under ögonen om jag inte sover som jag ska. Toppen med produkter som trollar bort det man inte vill se....

Ännu en lyckad dag på jobbet, ikväll blir det power plattan.




Kommentarer
Postat av: Theodorjohanna

Hello, any body here???

2008-11-04 @ 12:21:19
URL: http://webcomnetworks.com/theodorjohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0