Bloggdesign Tävling

Sofia vann, grattis! :)

Det var väldigt länge sedan jag hade en tävling, så nu är det på tiden!

Du kommenterar bara detta inlägg så är du med i utlottningen av denna design. Självklart kan vi göra små justeringar på färger och typsnitt. Din presentation ska in (om du vill ha någon) och där det står "Ditt namn" där ska det så småningom stå - just ditt namn ;) Så ta chansen att piffa upp din blogg lagom till valborg!

Klicka
HÄR. Eller på bilden nedanför för att se hela designen.
Den kommer ligga ute till den 22:a April.
Lycka Till ♥



Kommentarer
Postat av: Mona

MEN ÄNTLIGEN, jag har faktiskt väntat på att du ska lägga upp en ny tävling. Jag är med.

2009-04-15 @ 21:02:37
Postat av: sofia

Jag kan också vara med! :)

2009-04-17 @ 09:56:37
URL: http://aifoss.blogg.se/
Postat av: Katrin

Jag vill verkligen vara med! Designen var jättefin och det skulle verkligen göra susen med lite fräsch uppfriskning på min vanliga tråkiga design! Hoppas jag har turen med mig för en gångs skull. Kram! :)

2009-04-19 @ 19:44:15
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: Bellan

Hej, jag vet inte om jag är helt ute och cyklar och tävlingen redan är avslutad?

Men nu har jag letat runt som en galning på andra som har bloggdesign tävlingar.

Och nu tittade jag en!

Så skulle ¨bli jätteglad om jag kunde få chansen att få den här fina designen!

Kram

2009-04-22 @ 20:06:03
URL: http://justlikebellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0